Våfflor och reafynd

Det är jättebra att glömma plånboken hemma när man går på stan. Blir så mycket billigare då. Dvs om man inte har en vän som är snäll och lånar ut sålänge. Så dagen skörd blev en clutchaxelväska i svart och vitt lack, på rean (endast 74,50:-) och två par shoes även de reafynd (49:- styck! eller 33,333..:- styck om man köper 3 par!!!)
  
    

Tidigare idag blev jag bjuden på våfflor hos farmor och farfar. Så sjukt länge sedan jag åt det. Och så sjukt gott sen... Mycket skvaller om han och hon som bor här och där och är släkt med den och den. Men det hör till.
Nu har jag varit i städtagen och ska strax hoppa in i duschen. Funderar även på att göra gelénaglar på mig själv men det kommer att ta hela kvällen. Kanske skjuter upp det till imorgon. Ett mörkrött lack trollar bort skavanker och ojämna naglar. Så får det bli tilsvidare!

God kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0