080702

Det är helt sjukt att vi redan är inne i juli. Som sagt, snart är det jul :)
Idag börjar jag senare och planen är då att försöka hitta någon (helst två) bikini på stan. UTAN att prova... för guds skull. Och om jag hinner, hämta ut paketet från forever21 med minna sommriga tygstycken. Är det något som inte passar så är det inte mer med det; jag avskyr att hålla på och returnera. Nej, då får jag försöka sälja på det på någon syster... eller C, hon är thin!
Och ikväll är det finally time att få ording på håret. Få se vad det blir, men inget kan bli värre än nu!!
Hopp, då ska jag fixa mig. Öööh så tråkigt, och varmt och klibbit är det idag med. Som sagt, snart är det jul Jättepositive!!

Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0