Brygghäng

Ligger på bryggan nu, skönt men jag kan inte njuta till fullo.. dels för att det är lördag och jag vill festa och dels för att jag ger upp allt vad solbränna heter när det ligger tre pepparkaksgummor bredvid mig! Det var ett jäkla projekt att ta sig hit för vi har blivit nekade parkering på hyresvärdens mark... hpfh... så jag fick åka runt sjön och våldgästa grannarna och vänta på båttransport till stugan. Nästan så att jag överväger att sova kvar här men utan rinnande vatten och vanlig toalett så känns det sådär. 
Idag hade vi bara öppet till kl 2 och däremellan hade jag bara två sminkningar och ca tre andra kunder= lugnaste dagen på länge.
Ikväll blir det kurering med te och huskurer, film och fett med snacks
Hej 

Kommentarer
Postat av: Selina

mysigt det låter

2008-07-26 @ 18:05:34
URL: http://skakan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Söt blogg du har =) Kolla gärna in min (A)

2008-07-26 @ 18:05:59
URL: http://hannahjorth.blogg.se/
Postat av: c

åhåhhå. tråkigt tråkigt tråkigt. :D

2008-07-26 @ 19:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0