Kaffets baksida

Jag förbannar mig själv varje morgon jag börjar dagen med kaffe. Dels blir jag helt överhettad och fläckig när jag sminkar mig och dels blir det då rakt inte bättre när jag kör över golvet på jobet. Innan vi ens har öppnat ser jag förstörd ut. Dessutom måste jag springa och kissa var tionde minut de första timmarna. Bara till fördärv detta gift.
Som grädde på moset så verkar jag klä mig varmare än vanligt idag, när det dessutom ska bli varmt. Bläää, jag avskyr att riva i garderoben. Måste verkligen städas och säkert tvättas också. neeeeeeej jag glömde bort min tvättid. Åååå, hoppas det finns någon innan helgen nu. Får väl i värsta fall åka hem och tvätta.

Vi börjar med sommaröppettider idag. Yes, 11-18 mån-fre och 10-14 lördagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0