Schleten

Förra veckan på Gotland  var kort och gott aaaaskul! Fint väder iallafall i början då vi varvade partandet med strandhäng på Tofta. Resten av veckan krävdes allt längre sovmorgnar föra att orka med Kallis och nattlivet. Vi kom hem i söndags och igår körde jag igång med jobb igen. Jäkligt tufft och att jag blivit sjuk gör det inte mindre lättare. Men det var värt. Ska försöka (läs orka) lägga upp lite bilder någon dag. Nu väntar jobb, jobb och lite jobb med ett svagt ljus i tunneln, vilket symboliserar en resa till USA framåt hösten. Hoppas det blir av nu bara.
Ikväll åkte jag hem till mamma och pappa för att tigga mat och hostmedicin. Pallar inte med kvällarna i lägenheten nu när det är så varmt. Usch. Nu är det fooood!
Puss

Kommentarer
Postat av: Liza

åå min lilla hönastöna! det skulle verkligen vara jättekul om du kom till USA! du måste försöka fixa! shit så jag längtar tillbaka till gotte! puss

2008-07-23 @ 18:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0