Soon Gotland

Ja, men jag kanske inte har orkat. Inte mycket värt att skriva.
Nu jobbar jag en dag till innan jag har min semestervecka. Jag har beställt bra väder och då menar jag LAGOM varmt, inget regn och ingen blåst. Tack! AAAAAAAA jag glömde helt bort att jag är handikappad på vänster pekfinger och inte kan dutta med den på tangentbordet. Huuh, svettningsattack. Jo det kom av en liten retlig morgonhändelse när jag skulle byta värmeljus på jobbet och tröck så hårt på aluminiumkanten att nageln knäcktes på mitten och blodet flödade. Fine om den hade lossnat men jag har ju den jäkla gelén på som ändå håller den samman och nu kan jag inte vare sig klippa ner den eller fila och laga med överlappning. Usch hoppas jag dödar den i sömnen, så mycket mindre smärtsamt då.
Festade till det lite igår och är sjukt seg och trodde aldrig att jag skulle orka packa ikväll men jag överaskade mig själv. Slängde ner allt jag äger och har. Nevars, men fullproppad är resisväskan och jag måste nog använda min kroppstyngd för att stänga igen den. Grillning hemma i Valdemarsvik imorgonkväll och sedan avresa på lördag. Ska bli sjukt kul. Nu väntar jag bara på högtalarna som jag har beställt till Ipoden. Dom måååste komma imorgon. Uh, jag blir så stressad.. Har jag allt nu? Aldrig.



Håll i hatten vad glad jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0