partypepp

Yehej vilken dag, helt slut. Ställde klockan på kavrt i 9 istället för kvart i 8 vilket skapade lite panik när jag väl upptäckte det. Sedan blev det galopp till jobbet och fram med skurhinken och därefter har jag haft fullt upp med massa sminkningar utan varesig kaffepaus eller andhämtning. Så nu sitter jag och laddar för kvällen och hur gör man det bättre än med en kopp kaffe och cashewnötter? Snart ska jag hoppa in i duschen.
Igår färgade jag håret. Blev nog rätt bra. Lite mörkare än jag hade trott men det går.. alla förändringar är positiva förändringar just nu.
Ska klura lite på hår och kläder nu. Jag hittade absolut ingenting den sista halvtimmen på stan. Hade tänkt mig en magtröja (att ha över ett linne förstås... aaa... vad annars) och ja, fanns ju flera färger på Monki för 150:- och jag var en handrörelse från att plocka upp plånkan men ne. Kanske skulle ta och göra en rosett på skallen!?



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha åååh kaffe och cashew. så jävla hedligt. vi tar igen som vanligt nästa helg :)/ c

2008-03-09 @ 14:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0