Uppdatering: Helg

Helgen är över och bjöd på jobb och utgång x 2. I fredags mindre satsning, större sådan på lördagen. Liza är hemma från gävle så det blev en kul förfest med massa tjejer och schlager. Ganska liten fokus på schlagern dock men ändå. Mest gloögon på Charlotte Perellis midja poch ben. Otroligt..
Söndagen gick jag med chris en sväng på stan och därefter transport till mamma och pappa. Länge sedan jag var så sliten käne jag. Därav tillåtelsen att unna mig pizza.
Jahopp. Gjort är gjort, ny vecka.
Idag ska jag ta en tur till IKEA med pappa óch Chris. Ska försöka utnyttja lite rabattkuponger på Åhlens och HM. Blir så mycket skonsammare för ekonomin då.
Nu ska bara håret fönas.

Hejhej

image114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0