"Vad är ett cv?"

Mm... min dag. Ganska meningslös: Sov länge, jobbade några timmar, gick hem, duschade och nu sitter jag bänkad vid datorn/tv'n.  Men jo jag fick lite gjort däremellan. Bl a en tur på stan med en målmedveten blick efter ett par skor, så jag köpte ett par svarta tygskor från esprit. Vänta, ska ta en bild...


... så                                   Sjukt sköna, så här i början iallafall. Fråga mig tio skoskavssår senare.

Och systeryster fick åka in till sjukhuset igen för tredje gången. Körtelfeber och halsfluss som gör ont så in i H. Imorgon ska jag dit en sväng och ge henne silvervatten att spraya i munnen som dödar bakterier och framförallt svalkar iochmed att hon inte kan dricka. Ska nog köpa någonting på stan som muntrar upp henne om jag hinner.

Nu ska jag se vidare på Gynning. Kan inte fatta att hon inte visste vad ett cv var. Shit. Har hon fått allt serverat på silverfat eller vad!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0