25-års firande

Ja', det har varit lite av varje sedan sist. valborg -kul, utgång och 25-års firande uppåt i landet till metropolen Söderhamn. Kusin Kristin bjöd upp oss till kalas och jag synade hennes yngsta, Hugo, för första gången. Massa (och åter massa) god mat och kära återseenden. Fick även en titt på min framtida partner om Kickis planerade ihopparning går vägen. Det enda jag vet är att han är blond, spelar i samma fotbollslag som hennes Sambo och är frikostig med champagne. Haha. 
Men nu är jag åter hemma efter värsta bilfärden, på hårdaste mittplatsen i baksätet. Krampanfall både här och var i kombo med lindrigare värk efter mormors bäddsoffa.


 mamma och Hugo

 Lisa är cool

 Jag är.. uööhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0