Min dag

Åkte med mamma och pappa en tur idag och shoppade. Det är så mysigt för man känner sig som deras lilla barn igen. Fast... det är man nog i sinnet också trots att man tror att man är så stark och mogen. I vart fall fick jag lite inhandlat såsom två färgglada sommarklänningar från H&M, nedsatta underkläder (köper bara sådana på rea) och diverse smått och gott i form av hygienartiklar. Mamma köpte en reningskur åt mig för att göra sig kvitt sin skuld till mig. Vad menade hon med den? Jag som lever så sunt!? hah.
Snabba ryck till jobbet och möte med ansvarige från netgallerian så idag har jag pysslat med att lägga upp lite behandlingar som finns att shoppa där. Go nuts!
Och nu är jag hemkommen från kundkväll på MQ med trasiga fötter och eye dust på precis hela mig. Duscha! Därifrån fick jag med mig en svart trikåkjol. Oooo, djärvt. Men den ÄR ju bara FÖR användbar.
Det blir ingen resa nästa vecka. Får shoppa som en tok istället för att trösta mig. Ingen dum tröst det heller. Få ta en resa efter sommaren istället. Och nu ska jag unna mig ett solkort någonstans, och förhoppningsvis klippa och slinga håret hos Tove inom en mycket snar framtid.

image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0