[Me me me]

Hej!

Jag har absolut ingenting av värde att skriva. Men ibland är det så skönt att bara bläppa på tangenterna och se sina tankar svart på vitt, för i hjärnan förstår jag inte vad jag tänker. Mestadels är det så mycket på en gång men ibland, dock väldigt sällan, totalt blankt. Det är det blanka jag vill träna mig på. Kanske meditera!? Det är nog väldigt nyttigt. Ibland tänker jag mest på mig själv. Ta tillexempel när man går på stan bland drivor av människor och massor att se och ta intryck av och det enda jag fokar på är hur jag går, ser ut och framstår. Sjukt! Men beroende på sinnesstämning så händer det att jag istället går och tycker synd om andra människor eller blir rörd (som när gulliga tanter och gubbar snubblar eller liknande) och får hugg i hjärtat. Också sjukt.
Fan, lägga energi på viktigare saker är mitt nyårslöfte, om jag nu kommer att ha ett.
Jahopp, luddigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0