[första måndagen i november]


Herregud, redan november, och snart jul. Vissa år längtar jag mer än andra till stämningen kring jul. Det beror nog helt på hur sinnet är. I år -tydligen öppet. Förra året gick det mig nästan helt obemärkt förbi, förutom massa extra jobbande.
Imorgon fyller farsgubben år och jag köpte lite pressisar idag. Ja, jag vet, ute i sista minuten. Men det blev ju bra ändå. Hoppas att han kan ha allt! ...Schh... Vi ska troligen möta upp mamma och fördelsedagsbarnet på eftermiddagen efter mammas present till honom ...Schh... och äta någonstans. Äh, varför detta hysch pysch han läser väl inte min blogg. eller!?
Idag har jag bara fixat med lite papper som skulle varit inne redan, men jag gillar tydligen att skjuta upp saker som inte är roliga. Och så har jag tränat lite, vilket behövdes efter en slapp helg.  Men skönast av allt är att jag tog tag i städning av lägenheten. Den har ju invarderats av syster m kompisar under halloween, inte för att det såg förjävligt ut men jag är ju sådan, lider av smutsfobi. Så nu är väggarna skurade och jag har satt på gamla gossip girl avsnitt. Ööh jag har sagt det förrut och jag säger det igen: Jag vill till New York!!
Igår fick jag mig en positiv överaskning -FACE i Uppsala sökte personal till januari. Vore ju perfa om jag kommer in på utbildningen där. Jag har redan skrivit ihop en ansökan men tänkte slå en pling först. Hoppas hoppas hoppas



 En av New York butikerna, jobba där? Yes please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0