[söndag]

Idag känner jag för att spendera! Köpa något riktigt onödigt till mig själv. Jag har bänkat mig i Lisas säng med kaffe, kladdkaka (öuff, skiitgood) och med datorn som redskap ska jag banne mig shoppa något. Kanke en kamera, mobil eller något annat tekniskt som är roligt i 5 minuter att undersöka nya menyer eller inställningar.
Jag har haft en för övrigt slö helg med en jävla nackspärr. Det är lustigt eftersom att min chef hade det häromdagen, och det verkar smitta!? Och efter en promenad idag i kylan blev det inte bättre direkt. Det vore riktigt skönt att värma på en vetesäck  nu och ha runt nacken... eller ett bad. Bäst att passa på nu då jag inte har något badkar hemma hos mig.
Ehm, jahopp då ska jag ta och leta runt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0