[tisdag -]

Äntligen har jag köpt hem diskmedel, wihoo... no more diskberg! Jag blir mycket lugnare av att det är rent runt omkring mig. Sedan kan jag trycka in framliggande saker i skåp och garderober utan något som helst system men det man inte ser mår man inte dåligt av....
Idag fyndade jag så smått på stan. ja smått var ordet för det var delvis på H&M barn. Tott tipsade om en stickad folkloreinspired väst för endast 98 kr. Jodå, den gick nätt och jämt igen. Förövrigt är jag rätt så trött på alla stickade plagg som svämmar över i butikerna. När det väl vankas helg vill man få vittring på partyplagg som dessvärre lyser med sin frånvaro. Det kan nämnligen bli så att vi slår till på en liten utgång på torsdag. vem vet!? Först på kvällen ska vi med jobbet till Palace för att medverka på tjejkvällen som anordnas av netgallerian, med modevisning, gör-om-mig, priser och erbjudanden.

Jag försöker förgäves ladda ner Sunes jul. Men det verkar som om jag får nöja mig med snuttarna på you tube. Aa minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0