[Torsdag -haaard work]

Today har jag arbetat, men det var inte mycket till arbete större delen av dagen. Sååå lugnt alltså. Men det är förståligt, jag har inte heller något överskott att tala om när det gäller kosing. Så ni ickeexisterande handlande kunder; ni är förlåtna. Men däremot snälla, kom nu inte alla samtidigt så fort lönen trillar in, det blir så betyngande stressigt då!

Jösses, min lägenhet påminner så smått om en fjällstuga när man eldat och brassat på värmen uppe på en kylig bergstopp någonstans. Ialla fall när jag passerar elementen. Vanligtvis så skulle jag jubla högt vid den känslan MEN jag har städat och gnott ett bra tag nu ikväll, och då kan jag tala om att det varken behövs raggsockor eller brasa...
...Däremot en kanna isvatten.

Kommentarer
Postat av: angelica

Åh tack marre va du e söt!

2008-11-20 @ 21:48:56
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/
Postat av: käcci

msn!

2008-11-20 @ 22:39:35
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0