[måndag -slippery]

Ok, vad är hemligheten? Hur tar människor sig framåt i detta väder? Varje steg jag tar ute så halkar jag. Tillochmed på de få ställen som faktiskt är grusade. Jag måste se lustig ut.
Jag hängde ett par timmar på jobbet förrut, för tydligen så kan jag inte hålla mig därifrån trots ledig dag. Jag måste vara den optimala att ha som anställd! Jag hade ett intressant samtal med en äldre kvinna som väntade på massage. Hon berättade hur mycket lättare allt blir med åren. Vad ofta jag hör det nu på sistonde. Det är nästan så att jag får medlidande blickar från höger och vänster från äldre som vill mena på att - lilla gumman, jag skulle aldrig vilja byta med dig men vänta några år du så ska du se att allt blir bättre!  Haha, ser jag så förstörd ut? Kanske...



När kylan knackar på dörren åker championbandet fram och på! Hedligt, mycket hedligt...


Kommentarer
Postat av: c

gud vad jag längtar tills jag blir ändre i så fall. pratade med min faster nyss som ringde mig för att berätta att hon just insett hur mycket bättre man mår av att inte stressa. hon är liksom 45. gammal is the shit. skönt. förresten hön, kanske får åka hem redan imorgon. :)

2008-11-24 @ 20:20:38
Postat av: Liza

Marre! du är så jäkla snygg! jag saknar dig som fan, syns snart :)

2008-11-25 @ 07:45:56
URL: http://califournication.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha såg det nu, är det en effektslinga du har lagt till med på frontbilden. yes!

2008-11-25 @ 09:49:07
Postat av: Blogowner

Cryllis, Att bli gammal IS the shit men effektslingor knäcker. Det var faktiskt inte meningen. Lovar't!



Slitislet. Jag saknar dig med som fan. Men det är icke långväga kvar nu!!



2008-11-25 @ 11:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0