[måndag -efter helg]

Så, inflyttningsfest i lördags med massa brudar. (och massa vin... glup) Det var riktigt trevligt. Alla gick ut, men hela flocken drog snart vidare till Palace tydligen -utom jag som hade en kul kväll på Hugo med Arrebarre!
Hms. Vad annars nytt då? Inte ett dugg. Jag ser så oerhört mycket fram emot vår glöggkväll på lördag. AAaa och det är bara måndag. Så segt. Måste sysselsätta mig rejält i veckan så att den går undan!
Idag har jag bara jobbat ett fåtal timmar men det räckte gott och väl, för min nacke är helt paj efter helgen. Dum sovställning gör sig påmind. Men det ska jag allt ta och vibrera väck, om det nu är possible.

           

         

Kommentarer
Postat av: rudolf

hyysch hyysch!! ska aldrig mer dricka, efter denna dag! hahah, yeah right ;)

2008-11-17 @ 23:12:54
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0