[busy fredag]

Stressig dag må jag säga. Lön och allt med full fart. Och igårkväll hade vi kundkväll till nära inpå natten så energinnivån var markant nedsatt. Jag drog en bio med cicci efter jobbet, hon insisterade på High school musical 3, vars klämkäcka och amerikanska, helylle -framtoning inte riktigt är mitt första val. Men ikväll fick bruden bestämma. Och snittåldern gjorde mig till kärring tror jag. Men den var ok! Älskar biosalonger MEN nästa gång ska jag ladda upp med eskimåklädsel och fan något snacks att knapra på.
Yes yes. Nu är det snart sängen som gäller. Imorgon ska vi upp och börja sminka brudar till en bröllopsmässa, redan kl 6! O-oh. Vi ska averka 14 st innan vi ens öppnat butiken. Jag kommer nog vara helt död efter den arbetsdagen. Sedan vankas det fest till kvällningen. Jag har 45 min på mig efter jobbet att panikshoppa kläder på innan staden stänger igen. Hoppas att Tott hinner med mitt hår innan. NU är utväxten inte rolig längre.

Kommentarer
Postat av: ciccibuuhuuuus

weey. jag fick bestämma :D men så dålig var den väl ändå inte? :O

2008-10-25 @ 13:18:41
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0