[Fredag -2 arb.dagar kvar innan helg]

Morgonkaffe har guld i mund!
Varför drömmer jag så otäcka drömmar nu för tiden. Varje kväll den här veckan har jag kommit ihåg drömmen och den är fan inte behaglig. Måste vara en ond period förhoppningsvis övergående.
Gårdagskvällen var tänkt som så att spenderas i linköping. Men i brist på skjuts hem så blev vi kvar hos C. Det är skönt idag när jag vaknade upp utan tillstymmelse av bakfullhet och fit for training istället.
Vi får ta igen det på lördag då vi eventuellt ska till jönköping och se elmer spela. Vore skitkul.
Ikväll har vi en inbokad tre pers-kurs efter stängning vilken även kommer att inkludera mycket prat, vin och mat så det kan bli en lååång övertid. Men det är kul, ger pengar och jag har inga planer för ikväll så ingen skada skedd.

Pusss

Kommentarer
Postat av: ciccibus

hey partygirl! hörde tala som sthlm tripp med mamma o pappa nån dag :O troru min vita stickade finns där då? haha, vill ha den juuuuuuu (a)

2008-10-03 @ 23:57:41
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0