[fredag -framtidsplans]

Sliten my love! Åå så kul att höra ifrån dig! Blev helt paff när det var du i andra änden. Så nu ska jag banne mig leta resa, helst över halloween. OCH hitta någon tilltalande utbildning i Uppsala, sista ansökningsdagen närmar sig. Shit. Vad ska jag satsa på? Haha... äh spelar ingen större roll.

Idag fick jag paket på jobbet, från Matrixmänniskorna som tack för hjälpen. Hårvårdsprodukter går alltid åt! Speciellt nu när jag funderar på att slita lite extra på svallet genom blekning. Får se om T kan lägga i lite imorgon innan utgången.




Förövrigt en väldigt lugn dag för att vara fredag. Jag grejjade bl a lite i ansiktet på dessa töser. Men utgångsläget är ju så pass tacksamt att det är svårt att misslyckas.

         

Julia och Lillis

Kommentarer
Postat av: käccälikäcc

söta flickor! fin hårfärg Julia har :)

2008-10-10 @ 22:20:33
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: babylove

haha babylove kallar vi en "snyggis" or not ;) veeeet inte :S tack, den är myys! några fina partytoppar som var snyggis och mysiga stickadekoftor like always :P sen typ tjugohundra BASt-shirtar, tråk i olika färger bara.

2008-10-10 @ 23:17:24
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0