[jäääkla slappardag]

Idag har jag inte rört mig många meter kan jag säga. Åå min dator är knäpp. Jag kan inte se filmer utan hör bara ljudet. Kan inte någon datasmarting säga vart felet ligger? Jag har ju spenderat hela dagen med att ladda ner filmer och avsnitt och till vilken nytta nu?
Är så sjukt trött i kropp och huvud. Vilket är resultatet av sömnbrist och spritfylla.
Brudsminkningarna igår gick bra men som vanligt är tiden knapp och modellerna ska avverkas på löpande band med tight schema så man hinner inte reflektera över om man blir nöjd eller inte. Frustration i efterhand. Jag tror alltid att det kunde blivit bättre. Men äh... Självkritisk är man ju vad man än gör.
Efter jobbet gick jag i slow motion på stan och köpte äntligen en jacka. JA, en så kallad "chanel-inspirerad dräktvariant"  och NEJ inte för att det på något sätt skulle vara ett försök till att ha ett hett mode-plagg utan för att jag gillar kärringplagg. Mjo, så köpte jag hårfärg. Skönt med påfyllnad, särskilt i hårbotten. Sedan tog Tove och jag fram frysta hallon och sugrör och resten gör sig påmind idag. Vi cyklade faktiskt, hör och häpna, både till förfesten, festen och efterfesten = urartad grabbfest, Hugo, MAX. (Haha Tv-spelsfigurer)






Kommentarer
Postat av: arbetslös

MIN DATOR FUNKAR INTE HELLER :( :@ GAAAAH!!!!

2008-10-26 @ 21:40:55
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: moahaha

tänkte väl att du gillade nått iaf i filmen ;) har den låten när grabbarna sjunger :D haha " såklart att jag har laddat ner den" puss..lkpg imorn?

2008-10-26 @ 22:52:08
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Liza

åå så söta ni är!

2008-10-26 @ 23:05:46
URL: http://califournication.blogg.se/
Postat av: Em

hehe jaa det var kul att se er där ju=) Lätt att vi måste kirra en förferre snarti!!HM det vet jag inte riktigt än..du då? Några planer?! Puss på dig

2008-10-26 @ 23:07:08
URL: http://comande.blogg.se/
Postat av: Arre

Ladda ner VLC marre..med den spelaren kan man se ALLA filmer!(ja jag vet jag är nörd)! När ska det eg. kommas upp till sthlm och festas?What?!

2008-10-27 @ 00:37:57
Postat av: va fina ni var. tottis blev jättefin i page igen. saknar er som fan!! pusssssssssss bästa c

2008-11-01 @ 18:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0