[Måndag -IKEA]

Cicci och jag har gjort ikea idag. Det var fullt med julestämning, och vi gick och njöt mellan granar, blinkande ljus och vackra bordsdukningar. Jag blev väldigt sugen på att dekorera inför en fin middag. Men det händer ju ofta!? Anledningen till resan var egentligen att c skulle köpa en hylla men efter att vi gått igenom det hela och plockat på oss diverse skit så var hyllan tillfälligt slut. Haha stackars käcc som planerat inköpen efter den. Jag införskaffade massa doftljus, överkast, handdukar, princesspegel, öum... ja och annat onödigt som man kastar ner i vagnen. Rusta besökte vi också, det bästa inköpsstället när det gäller hygienartiklar. Där köpte jag också en sladdlös platttång som jag ska testa imorgonbitti. SÅÅÅÅ spännande. Ja herregud, det är de små tingen som förgyller vardagen.
Jag har haft en underlig smärta i halsen, så jag har knappt orkat prata under dagen men nu känns det bättre. Kan inte med att insjukna i något nu. Tjopp


Kommentarer
Postat av: tove

så kul med ikea! jag är extremt sugen att bara kasta ut allt skit å börja om på nytt, helst en ny lägenhet också!

2008-10-27 @ 22:40:57
Postat av: julecicci

aa, stackars mig :( typsikt är vare äh..buhu, men då blire ikea på onsdag igen då, moahah..HOPPAS!

nu äre jul här i vårt hus..mkt mkt fina julegrejjer som kissii gillar :D tack för denna dag :)

2008-10-27 @ 23:15:08
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0