[onsdag]

Jaha, vad har jag gjort idag då... Tränat och gått en svänga på stan och därefter åkte jag hem till familjen. Det var ett tag sen nu så det var på tiden. Vi skulle laga mat men alla ville ha olika (såklart) så på pappas förslag så lagade alla sitt eget. Lika så bra. Jag har ju en viss förkärlek till köttfärs i alla dess former så det blev en liten gryta med morötter, kål, lök, tabasco och kokosmjölk. Man tager vad man haver.
Ciccibus och jag gick ut på promenad förrut, det var också mycket hedligt att återuppleva "varvet". Kan vara bra att gå av sig lite käk som det lätt blir en hel del när man är hemma. suck pust och stöööön. Det finns ju så mycket gottigt om man jämför mitt ekande kylskåp.
Jahopp, nu lär det bli en movienight om jag får bestämma och får någon att stanna uppe med mig.

puss o god kväll

Kommentarer
Postat av: Liza

åhh så himla mysigt att vara hemma i "viken"! saknar dig!

2008-10-09 @ 09:26:39
Postat av: Emp

Marre nu har jag med skaffat blogg:P haha "änu en till att läsa" puss på di

2008-10-09 @ 13:54:10
Postat av: emp

kanske ska skriva adressen:P

2008-10-09 @ 13:55:46
URL: http://comande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0