[tisdag]

Jobb idag, det märks att barnbidraget har rullat in..
Igårkväll höll jag kurs för tre tjejer och det gick utmärkt! Det var längesedan jag hade det nu känns det som. Men man blir bra trött efteråt när man har gett så mycket av sig själv i 2,5 timmar. Det är en trea-kurs inbokad imorgon med. Nu jäklar ska stadens människor börja höstrenovera sig själva. Jag känner samma. Jag fick massage av Gunilla efter jobbet. Aaa man borde gå oftare alltså.
Nu ska jag kasta på lite mer nattkräm i ansiktet (föregående lager har redan absorberats och hyn är återigen stram) och läsa solo. Ska sätta klockan efter Linda Rosings medverkan i Vakna med the voice imorgon. Hon ska tydligen släppa någon bomb i sändningen!? Utöver de där två gigantiska hon har.

puss


Kommentarer
Postat av: spookyme

såg artikeln du :) du är så dutttiig (maud) haha.. Du jag behöver hjälp med en sak, halloween kläder (a) :P pussi

2008-10-21 @ 23:27:29
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0