[tisdag]

Idag har jag gjort nytta. Skönt att få lite gjort som man har skuffat åt sidan, främst papper o d y l.
Tränade med T förrut men jag kände att enegin var knapp, kylskåpet har varit tomt länge nu och jag hade ju glömt mitt kort hos mamma och pappa. Men lugn bara lugn, jag kompenserar det med att vräka i mig naturgodis nu. Typiskt. Varför blir man så sugen på massa skit när man är hungrig?
Jobbade en slänga på eftermiddagen och det var galet lugnt. Hoppas det blir mer action imorgon.

Bähä  vad blek och jävlig man är då. Men att sola är dyrt, jobbigt och framförallt dåligt. Men å andra sidan är brun-utan-sol kladdigt, stinker och garanterar fläckar. Det ser ju ut som om man har någon hudsjukdom när det succesivt trillar bort.

Lägg märke till Lindsay Lohans före och efter bus-attack på benen. Gjorde hon en fotmiss?




Kommentarer
Postat av: angelica

Haha, de där får ju inte hända :)

2008-10-14 @ 22:16:38
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/
Postat av: tove

fan höön! nu har jag varit inne här typ 100 gånger men ingen uppdatering! väntar även på svar på sms! hehe fulla imorn, visst?

2008-10-15 @ 21:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0