[tisdag -sold out?]

Jag kunde ha haft en sådan dära sova länge-göra mig iordning sakta, sakta-börja jobba senare-dag om min inbokade kurstrio hade avbokat  sin tid så snart de insett att de inte skulle kunna komma. Det är klart att saker händer och man får förhinder men det är alltid lika snopet när man står där och väntar... och väntar.
Innan träningen var det tänkt att köpa biljetter till Markus Krunegård på tors men till vår besvikelse var det stängt. Åh. Bara det inte blir slutsålt!? kan det vara möjligt?

Jag freakade ur nyss när jag pratade med mamma. Hon skulle till stan imorgon och sa att hon kanske sover hos mig på kvällen. Jag blev så paff och tyckte att det var jättefräckt att ta sig den friheten. "FÅR JAG SOVA HOS DIG? HETER DET"! "OCH JA, KANSKE" Herregud, vad är det med mig? Nej usch, nu vill mitt bitchiga ego ha choklad, i vilken utformning som helst. Det är väl en sådan dag helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: lillispillis

det kan väl vara mysigt att ha mamma hos dej en onsdagkväll ? (:

2008-10-28 @ 22:36:43
Postat av: Anonym

det kan väl vara mysigt att ha mamma hos dej en onsdagkväll ? (:

2008-10-28 @ 22:37:17
Postat av: Em

Åh snyggingar där=)

2008-10-29 @ 09:12:32
URL: http://comande.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0