[måndag]

Juhupp.

Idag tog jag en parfymsväng med cicci, hon var ute efter en ny. Men fy, jag pallar inte att lukta runt. Usch, helt dissy!
Jag tror att det lutade mot den jag köpte nyss, nya diesel fuel for life unlimited. Den är skitgod!
 

Sedan blev det träning, vi tar oss T tror jag bestämt. Men det känns inte lika mycket som i början. Det är väl meningen antar jag; att man ska bli starkare och uthålligare. Men jag saknar träningsvärken.

Ouä, jag upptäckte förut att jag har glömt mitt bankkort i viken. Fan, jag har ju ingen mat hemma. Får klara mig till imorgon eftermiddag om Lisen kan komma och överlämna. Jag ska dricka lite kaffe iallafall, för DET finns det gott om nu tack vare far :) . Jag har också tre olästa tidningar hemma nu så ikväll vet jag vad jag gör.

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: buus

yes, köpten :D MMMMMMMM så god den är !!

2008-10-14 @ 14:28:05
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0