[tisdag -städ]

Puhuuu, jag är slut. Har gnott som ett djur och städat hela dagen. Jag har utvecklat någon form av smutsfobi, särskilt när det gäller golv. Jag kan inte gå utan strumpor eller tofflor på mitt eget golv om jag inte vet att det är precis nystädat. Hemskast är det när jag har duschat och MÅSTE ta mig från badrummet till garderoben men då sätter jag aldrig ner hela fotsulan. Eller när jag ska gå och lägga mig då jag alltid måste borsta bort inbillade hårstrån som fastnat innan jag hoppar upp i sängen. Sjukt...  Men nu är det rent. Tog faktiskt före och efterbilder på min kaotiska hall/garderob och skitiga sminkbord för att bli extra motiverad.

Före

                   


Efter


                   

Kommentarer
Postat av: cäccäcäcäcäcä

omg va mkt grejer du har möööna :O

fint blev de ju efter iaf(Y)

2008-10-07 @ 19:01:03
Postat av: Chris

åhhåhå saknar din lägenhet som fan. börjar typ tjuta! vill hem nu och ha en hedlig jävla torsdagsförfest hos dig!!!! pussssss

2008-10-12 @ 17:03:48
Postat av: marre

Men chryllis, kom hem nu! Det här går ju inte, Vi måste torsdagsförfesta snarast!

2008-10-12 @ 18:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0