[sunday]

Pust och stön, jag är totally swetty. Körde en städning av lägenheten när jag anlände hem, och berget med disk is no longer en hög med hundögon som tittar vädjande på mig i hopp om att bli rena.
Jag har haft en hedlig slapp helg och bara goofat runt hemma med familjen. Gud, jag blir verkligen omvandlad till ett litet barn när jag är där. Jag och Ciccibus har bokstavligen busat. höhöhö...
Jag började titta ¨på satc-filmen hemma men hann inte klart, så jag hoppas att den brända cd'n fungerar i min stenåldersdvd. Hoppas, den var ju så bra. Och bara att se alla varianter av outfits på Sarah Jessica's så in i helvete fit'a kropp (med hänsyn till åldern) är en fröjd. Imorgon ska T och jag köra järnet. 


Några snurrigt tagna bilder från torsdagens inflyttningsfest mellan intaget av piggelinbål...

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0