[torsdag]

Usch, idag är ingen bra dag. Mår ganska dåligt. Just nu bäljar jag (finns det något som heter så?) i mig vatten och knaprar alger. Hoppas på bättre fysik imorgon när det är en del att göra på jobbet och jag dessutom SKA träna dessförinnan. Det är bra att skriva det offentligt för då kan jag bara inte svika.
Hm annars då? Det är inte mycket jobba för mig den här veckan vilket känns väldigt trist. Men jag får skaffa mig en hobby vid sidan av. Typ samla på nåt eller... fördjupa mig i någon bok... kanske måla... Öh orka. Nej vad jag behöver är en resa till USA och tjejerna. Why kan jag inte få ändan ur vagnen och åka?

Imorgon ska jag sminka Lillis och hennes vän för dom ska på ferre. Åå vad härligt att vara liten, oförstörd och nyfiken på livet. Nu är man bara fet, sliten och trött på allt. Haha.
Och såklart när jag beslutat mig för att ljusa upp håret så får jag komplimang för färgen jag har nu. Vad är detta? Dålig tajming. Kan inte nån bara häva ur sig nåt i stil med "hur fan ser du ut människa... gör nåt åt dig själv"  Då skulle man vakna till liv och börja fila mer på det yttre. Alla kan bättre!!

Puss

Kommentarer
Postat av: gica

Marre, du e skitsnygg ju!!

2008-10-09 @ 22:25:51
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0