[moondag]

Uuulala laa
Jag fick hoppa in och jobba lite i eftermiddag. Jag gick bara och segade runt på stan ändå.
Men imorgon är jag tydligen ledig och då jävlar ska det bli städning av. Jag besökte bl a Lagerhaus idag och blev oerhört sugen på att inreda min lägenhet. Just nu råder det personlighet noll här. Men som jag sagt ett tag nu så ska jag säga upp min lägenhet och hitta en ny. Men det lilla samtalet förtränger tydligen min hjärna för det är ännu inte gjort. Hade jag haft en "att göra lista" här och nu för morgondagen så skulle den punkten stå som etta. Kan ingen påminna mig!?
Nu vill jag färga håret! Ja IGEN cäcc. Jag har ju haft mörkare ett tag så bara att börja ljusa upp igen. Men det är så trist att bara välja mellan mörkt och ljust, Kallt eller varmt.... Sen då, finns det ingen ny snygg färg att ta till. tråkigt! Och min röda period är redan averkad.
Näh. Time for tea!



Kommentarer
Postat av: Tott

vi färgart svart! eller lila? svart tulpan? haha, å vad hände med luggen? fan va jag är sugen på att träna nu, ätit som ett as idag.

2008-10-06 @ 21:39:41
Postat av: cäcc

hahah har inte sagt nått ;) vad ska hon färga för colour nu då? pussis

2008-10-07 @ 19:02:54
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0