[Onsdag... (är det väl!?)]

Varför är jag så trött? Bara jag inte håller på att insjukna i någon jobbig förkylning igen. Algbörjes algtabletter i mängder säger jag bara! Fast jag är riktigt duktig att komma ihåg att ta min dos varje kväll. Någon nytta måste det väl ha!?
Kunde ha infunnit mig bland folk och dricka men jag dissade. Höh vad hände?
Gick upp i ottan imorse för att träna innan jobbet. Hurtigt värre! Men energin höll i sig fram till eftermiddagen. Orkade inte ens titta på kläder på stan, såg mest fram emot fikat som komma skulle med c. Kaffe och cashews is the shit men uuh vad illa man mår efteråt.

Något som min trötta hjärna suktade efter var stickade västar men jag hade inte spenderarbrallorna på mig och utbudet var inte det största. Indiska slår dock högst.



Kommentarer
Postat av: gawasdotter ;)

öhm.. nae, ho va ha saaben ;) om vi inte säljer den! goodgoodie :D nee gör jag inte :/ tänkte görat idag förut..men aaee inte det! måste ta mig tid :S

2008-10-01 @ 22:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0