arrrg

Uu vad jag har dåligt med tålamod, speciellt när det kommer till att designa den här jäkla bloggen. Nog för idag.
Kort vistelse på stan, Kort arbetsdag, Kort om tid att måla tusen lager nagellack, kort stubin -Ja åtminstonde de sista timmarna. Minsta sak jag tappar i golvet eller annan struntsak som inte går som jag vill och poff! Utbrott. Måste lugna ner mig. Längtar redan till helgen.

Imorgon ska jag ta hand om en praktikelev och leta lämpliga sysslor. Blir oftast något som innefattar en dammtrasa och rengöringsmedel. Jag har förövrigt två make up'er; en tjej som ska fotas och en brudutprovning.
Men imorgonkväll är det dags för läppprojekt igen. Ja ni fattar!?
På tal om utseende så körde ju top model igång ikväll och som vanligt blir jag sjukt stressad av att jag inte kan komma fram till vem jag gillar bäst. Haha. Problem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0