Tröstshoppa

Bra priser på DonnaBeauty.se, och bara 29 kr i frakt oavsett hur lite/mycket man köper.

Jag saknar Dolce & Gabbanas The One som tagit slut för länge sedan och som jag bytt ut mot div. halvgoda bara för prisets skull men den går att få för 459:- (rek pris 625).



Och om jag ändå är i "gäsen" kan jag tänka mig Lancomes läppa no 23 Raisin för only 99 :- och Clarins Energizing Morning Cream som jag spanat in ett tag, 399:- (rek 500)
Ska checka kontot innan jag kastar mig handlöst in i en beställning.


Kommentarer
Postat av: Clara

haha jag byter lika ofta som jag byter kläder, nej inte riktigt :) hoppas allt är bra med dig! ja det måste vi hönis :) puss

2008-09-08 @ 23:21:30
Postat av: c

oh la la. jag känner mig också jävligt i gäsen. ska spana in. hoppas du vaknar snart och vill joina mig till stan.

2008-09-09 @ 09:16:27
Postat av: t

läppat såg bra ut! murrigt mums

2008-09-10 @ 19:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0