[tisdag]

Jag håller stenhårt på Anya i top model. Åå vilken tv-nörd jag är, och nu är jag i extas över desperate housewives.
Idag har det varit en lååång dag. Jag hade två praktiktjejer som jag skickade hem efter lite städning. Hur glad hade man inte blivit själv om arbetsplatsen man var på i 7, 8, eller 9:an hade låtit en sluta tidigt men nehejdå på alla mina platser jag var på höll dom fasta på tiderna. nära 8 timmar om dagen och "oj då, du kanske ska gå på lunch?!". Man slavade bland maskiner (kommer du ihåg C?)  och det enda man lärde sig var att man aldrig i hela jävla livet ska jobba med något sådant. Nu kanske de små ser upp till mig istället!
Efter jobbet blev det en vibrationsträning, nu med lite hårdare tag. Fan hoppas vi klarar av att hålla i det!

Jag funderar på att säga upp min lägenhet imorgon. Bara för att och i brist på annat. I December har jag bott här i ett år. Himmel vad tiden går fort. Men då blir jag mer flexibel... man vet aldrig vad som dyker upp och vart man hamnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0