Torsdag

Sovmorgon! Men 10 timmars sömn var tydligen nog. Nu pysslar jag med lite papper och sådant trist. Men skönt att få det avklarat. Det finns inget värre än måsten som ligger och stirrar på en på köksbordet.

Ska göra iordning mig ordentligt innan jobbet för det blir troligen utgång i linköping ikväll om snälla Anna kan köra. Det blir så svårt med sovplats annars och sista pendeln är ju inte att tala om. Åå fast jag har köpförbud så vill jag så gärna ha något nytt på mig. Det är tur att jag inte köper de dyraste plaggen jag hittar då jag tröttnar på dom efter en utgång. Ond cirkel. Borde utmana mig själv att inte köpa kläder på ett år. Som jag läste att en tjej gjorde i nån tidning för länge sedan. Glup- ett år? Okej två månader.

Ikväll åker Ciccibus till Bulgarien. LIVSFARLIGT! Särskilt med tanke på att hon hamnade på sjukhus förra året. Nej, det går säkert bra, Dom har tryckt upp tröjor resan till ära:


Kommentarer
Postat av: ciccibuus

Heeeej +) det har gatt bra forutom att jag fatt tillbaka skiten pa fejjat +( solit och varmt varje dag hihi puss pa dig halsa

2008-09-10 @ 10:58:34
URL: http://annaceciilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0