[fnasäckel]

Uuusch, min hy skrumpnar ihop. Avskyr väderomslag. Mina ögonlock har skaffat sig 80 rynkor och det stramar runt munnen när jag ler. Hur kan ansiktet gå från blandhy till supertorris?

Ett sånt här tillstånd kan verkligen få mig på riktigt risigt humör. Det lättades upp något vid tresnåret i eftermiddags när det var dags för en makeup-rådgivning på en kille. Han vågade sig faktiskt på de flesta produkterna som concealer, foundation, solpuder. Och runt ögonen tog vi lite diskret mörk och ljus ögonskugga, en diffus cake eye-liner, ljus kajalpenna innanför fransraden, genomskinlig mascara och en brynfix. Lite vårdande svaaagt tonat läppcerat och där var han komplett. Så killar för fan: Köööör!

Jag lånade hem lite produkter från jobbet och så nu ska jag behandla, behandla och återigen behandla med peeling, mask och olika fuktisar. Bästa cremén

kostar dock 710 kr.

Sedan ska jag slå upp min bok. Helt sjukt, först läser jag ingen på ett halvår och så plötsligt får jag en knäpp och läser halva på en kväll. Sån är jag, allt eller inget!

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0