[Törsdäg]




Varje löning blir jag så irriterad på alla som spenderar hälften redan första dagen och ränner som myror på stan. Jaja, man är väl en i mängden hur mycket man än önskar något annat.
Jag åkte med cc till nyöppningen av stadium och shoppade lite träningskläder och ett par skor med 20% rabatt. Värt. Ska tydligen börja träna nu finally. Tove och jag köpte träningskort på xtravaganza idag och på måndag ska vi på introduktion.

Kikade också in på nyöppnade Lush och köpte ett ansiktsvatten. Åå det doftade så härligt därinne med alla tvålar. Jag visste inte ens att/när de skulle öppna så jag var redan på väg förbi när jag gjorde en tecknad serie-tvärvändning med uppspärrade ögon. Jag frågade tjejen i kassan hur länge de har funnits. - Ja en timme ungefär. Så pass färskt var det. hehe. Just, jag hittade en klänning till lördag också. Skönt att äntligen ha det gjort. Tog den första bästa jag provade för jag blev inringd till jobbet tidigare. Men ska jag visa hud till den klänningen är det bäst att smörja smörja med BUS. Usch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0