[15 april]

Snart, mycket snart ska jag komma fram till någon vettig utbildning att söka.

Tillsvidare bjuder jag på några snygga bilder från imorse när cicci och jag övade upp våra fotbolls-skills... Hrm... Det va ju inte lite länge sedan jag spelade. Men en och annan trixarkungen har ju ägt rum där i grannskapet. Ja jösses vilka minnen. Förstå vad aktiv man var på den tiden det begav sig (låter som en riktigt haggig tant) med brännboll och andra fysiskt krävande lekar. Hopprep ska ju vara en väldigt givande träningsform som tydligen många utövar på luncher o dyl. Men det vore inte så lämpligt att langa fram repet mitt i våran lilla butik. Då skulle det se ut som andra världskriget med krossade glasflaskor på golven och glitter och puder längsmed väggarna.

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0