[ons]

Tanternas afton ikväll. Nejvars, vissa var faktiskt i min ålder också. Vi har haft en aktivitetskväll/föreläsning för ett gäng damer. Gick smärtfritt men det kändes att det var ett tag sedan man stod och pratade inför en grupp. Men det är rätt kul. Det var ju i det närmaste det värsta man visste under skoltiden. Att det kan slå om så, från typ döden till riktigt intressant och utvecklande. Men man ser ju på saker på ett annat sätt ju äldre man blir. Rätt häftig känsla det också. Fan vad häftigt det är att åldras. (Kom igen, jag försöker ju peppa)
Annars inte mycket nytt. Vill ha helg. Men det är aldrig något nytt, inte för någon tror jag. Jo jag är fly förbannad på något lurigt spelföretag som det senaste halvåret har tagit 120 kr för en speltjänst till mobilen som jag varken visste jag hade eller aldrig någonsin skulle få för mig att skaffa. Skit. Men otroligt dumt av mig att inte kolla fakturan förrns nu... Man lär så länge man lever! Se, nu är jag så där vis igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0