[Piip]

Vad ledsen jag blir. Bara för att det är värme ute i solskenet så betyder väl inte det att alla inte fryser. Jag skulle ta en varm och go dusch nyss och vad upptäcker jag? Det går banne mig inte att brassa på varmvatten. Kroppstempererade duschar är det värsta jag vet, hur ska jag liksom kunna raka benen med gåshud? *Harkel harkel I-landsproblemen....
Jaa nu fick ialla fall Chryllis sluta jobba så det blir en liten tur i solen. Jag har varit innomhus hela dagen och städat och tvättat. Knepigt val när det är så fint väder. Äh, det blir ju en liten och lagom dos luft nu!
Vi får se vad kvällen bjuder på. Vad spontan man kan vara på ett helt annat sätt nu på våren, känner ni inte med så? Inte samma projekt att ta sig någonstan.

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0