[Tis]

Nu är jag halvblind. Jag hittade en  riktigt uråldrig förpackning  frans- och brynfärg, med säkert 10 år på nacken (eller snarare locket) och jävlar vad den sved.
Öuff.
Jag tänkte på något tidigare; undrar hur mycket läppglans man har svalt genom sin livstid. Vill man veta? Jag menar om man som jag är beroende av klibbiga kemikalier på läpparna och ständigt bättrar på, då borde det ju bli en hel del som söker sig inåt kroppen. Kan vara allt annat än nyttigt.
Imorgon blev jag ledig och då ska jag ta tag i någon form av träning och kanske slå till på stort och sola lite alternativt peela bort ALL befintlig färg och go for the pale corpse-look. Men fy vilket ytligt inlägg detta blev då. Bäst jag kastar mig i sängen och läser en djup bok som bestraffning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0