[Tisdag]

Hej. Äntligen mer jobb, peppar peppar. (letar frenetiskt efter något i trä) Och idag var det time för ännu en reklamfilm och troligen en till styling på torsdag. Måste köpa på mig massa hårprodukter då jag förväntas ta mig an även hår på skådisarna.
Det känns på något vis betryggande nu med vår och allt. Jag fick en olustig obehagkänsla för bara någon vecka sedan, men man vänjer sig så snabbt. Vilken anpassningsbar individ man är egentligen. Skulle likväl kunna leva i ett primitivt samhälle med föda för dagen som den enda strävan i livet. Vad skönt det vore. "Pengar och pengar, jag önskar att det inte fanns några pengar" som Teddy eller Freddy i Saltkråkan utbrister när det krisar. Nej, framförallt inte när man får restskatt på 2400 kr. Jippi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0