[Ooonsdag]

Hoppas att många känner glädje nu då när den efterlängtade vårsolen steker på våra likbleka kinder. Jag är som sagt inte skapad för temperaturförändringar. Jag har ju precis lärt mig leva med kylan och nu ska man instället sadla om för att undvika att svettas. Ok, kanske inte fullt så illa än (tänk bara högsommarhettan!?). Jag tycker bäst om solen när man är ledig och verkligen utnyttjar den till fullo. Inte när man stressar runt på stan eller ska ta sig från A till B ofast med tidsbrist. Tänk picknick i en park eller en höjd med snygg utsikt.
Imorgon är det dags för reklamfilm igen. Ska bli riktigt roligt. Vet som vanligt inte för vad eller vad tanken är men jag tror att jag har packat make up-väskan med bra variation av färger och redskap. Sen på kvällen är det dags för några glas vin och massa intressanta livsfrågor kan jag tänka mig. förhoppningsvis tar vi tag i saken och bokar en resa någonstans vilken ska gå av stapel om någon månad... Väl -behövt/förtjänt/digt kul!

Hoppas ni mår bra!

 <hjälp Hjälp HJÄLP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0