[An(other)nanD]

Jag hade helt glömt bort att vi fick en förlängning på helgen genom annandagen. Kulijul! Jag har i vart fall haft en bra påsk med fest och skoj varvat med en välbehövlig påskrehab hos mamma och pappa. Riktigt härligt att träffa Liza och hennes snygga syskon i Lördags, synd bara att vi alltid lyckas komma bort från varandra i dimman. Haha, vi i ett nötskal.
Idag har jag för första gången på kanske 2 år gett mig ut och sprungit i spåret. Oh my vad tungt. Men jag är ändå mäkta impad av att jag överhuvudtaget tog mig runt. Frågan är nu bara hur länge det dröjer till nästa gång. 2 år till? Då är jag ju pinsam. Är jag värd att unna mig choklad nu? Hoppas!


Kommentarer
Postat av: angelica

nej fy va tråkiga dom e.. efter en rolig helg så kommer ångestdagen.. usch!

2009-04-13 @ 21:03:38
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/
Postat av: Anonym

sniggisar!

2009-04-14 @ 18:42:48
Postat av: cäcc

sega-skit ! sniggisar är postat av mig!

2009-04-14 @ 18:44:07
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0