[mataffärer is the sh**]

Juni Juli Augusti... Åh vad jag längtar till Kreta nu. Inte långt kvar, närmare bestämt  22 dagar. Och dessförinnan fyller jag också år. Inte för att det är något att fira längre men det är ju en avvikande händelse i den annars så tråkiga vardagen.
Jag och Tott har varit på maxi och kan konstatera att Ica maxi har mycket och roliga produkter att erbjuda. Älskar att gå i mataffärer om det bara inte vore så förgjordat kallt därinne så kunde jag lätt ha ihjäl ett par timmar på att bara gå och inspektera och upptäcka. Haha. oh. Gammelvarning. Gissa vart jag kommer att hänga när jag blir pensionär. Hoppas att jag har många barnbarn att skämma bort och baka massa gott till.
Fick äntligen hem lite nya téer också så det förrådet är uppbunkrat. Nu fattas bara påfyllning av det större slaget - garderoben. Hm. Triss eller hästar kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0