[pussla ihop]

jaha ni, nu har jag varit på anställningsintervju nr 2. Eller "träffat" tjejen som blir butiksansvarig snarare. Jag är inte lite otillgänglig, OM jag skulle få och anta jobbet så kan jag varken vara med på utbildningsdagen, fösta startveckan eller börja förrän inpå sept pga uppbokade brudar och vår utlandstripp. Den senare vägrar jag rucka på såsom jag har längtat och jag har en vag känsla av att brudarna vägrar rucka på sitt datum!?  Den som lever får se.
Jag har läst fler böcker på fyra veckor än under hela året. (ok, tre åren kanske tillochmed) Tydligt tecken på bildningssug. Börja plugga kanske?
Imorgon ska vi träffas på vin och födelsedagsplanering. Empa och jag är ju tvillingar bara att det diffar på ett år. Och jag är ju yngst, purung så att säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0