[Bjäller]

Hej! Nu har Tottsing och jag varit på en heldag på stan, med mysig julspirits. När fötterna värkte och kinderna var förlamade av bitande kyla checkade vi in åå biografen och såg triologins final, Luftslottet som sprängdes. Mycket bra!!
Jag vill ha julafton nu, med julgran och julmat och tända ljus. Det är enorm avsaknad på stämning i vår lägenhet, så när som på ett par uppbrända ljus. Vi övervägde att köpa hem och koka julskinka men de såg för vidriga ut... Euusch!
Nu ska jag komma ifatt lite Paradise Hotelavsnitt som jag blivit helt fast i. Det är min räddning när vårt tv-kanalutbud suger, as in 1an, 2an, 4an och massa sportkanaler. Sport? Vad är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0