[Varde tyg!]

 

[Testar camen på datorn. OBS! Lägg märke till tygstyckena på väggarna. Cozy värre inte sant!?]


Hohoho. Santa's calling!
Åå vad jag blir tokig på alfakassan. Jag har ju varit med nu ett antal år och vad får man? Nada. Hoppas att de rättar till missödet som tydligen uppstått och att jag får lite ersättning retroaktivt.
Nu är jag redo att bege mig. Jag har Tonat in en mahognynyans i T's löshår och det klaffade nog rätt rejält med min hårfärg. Så nu är skallen clipsad (ovan känsla, och väldigt besvärlig sådan) och jag ska ta en tur på stan innan jobbet. Jobbar kväll och stängning idag och imorgon och dag på söndag. Får se om c och jag ses ikväll på mys/fest/combo. Det vore kul att se sig omkring nattetid.
Ha en bra dag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0